logo mpm ... komplexná správa objektov
Dispečing
Havarijná služba
Domový poriadok
Požiarno poplachové smernice
Cenník
Reklamačný poriadok
Štandardy kvality(2014)
Štandardy kvality(2014)-príloha
Každý zákazník, ktorého nehnuteľnosti spravujeme je pre nás dôležitý. Rozsah služieb zabezpečujeme v požadovanom rozsahu, kvalite a termínoch tak, ako bol zmluvne dohodnutý.


Správa jednotlivých technických zariadení
Komplexná správa nehnuteľnosti


V rámci ponúkaných služieb zabezpečujeme:

  •     údržbu a opravy spoločných častí, zariadení a príslušenstva nehnuteľnosti
  •     24 - hodinovú havarijnú službu (dispečing)
  •     montáž, odpis a výmenu vodomerov
  •     deratizáciu a dezinfekciu
  •     vedenie ekonomickej agendy (predpisovanie záloh, evidovanie úhrad, evidovanie
        nedoplatkov, evidencia došlých faktúr, kontrola ich správnosti atď...)
  •     platby za teplo a teplú úžitkovú vodu
  •     ročné vyúčtovanie záloh za služby spojené s užívaním bytov
  •     zabezpečenie vykonávania revízií výťahov, elektrických a plynových rozvodov a zariadení,
        požiarnych hydrantov podľa platných noriem, s následným odstraňovaním zistených závad
  •     vypracovanie individuálneho ročného plánu opráv a údržby nehnuteľnosti podľa potrieb a
        požiadaviek vlastníkov
  •     zabezpečenie odstránenia závad a odborných opráv pri dodávke tepla a teplej úžitkovej
        vody do bytov
  •     poistenie nehnuteľnosti
  •     opravy v bytoch na požiadanie (vodoinštalačné práce, opravy ÚK, opravy elektroinštalácie a
        plynových zariadení, maliarske práce)
  •     opravy zatekajúcich striech
  •     na požiadanie zabezpečíme upratovanie spoločných priestorov nehnuteľnosti
  •     realizáciu komplexnej obnovy nehnuteľnosti
  •     vedenie a vypracovanie správy o hospodárení s finančnými prostriedkami fondu opráv
        a údržby
  •     obsluhu a kontrolu technických zariadení
  •     vykonávanie príslušných revízii a skúšok
  •     vedenie potrebnej technickej dokumentácie
  •     preventívne prehliadky a servisné zásah
  •     montáž, opravy a údržbu vzduchotechniky a klimatizácie
  •     prevádzku dispečingu

  • Pre riadenie prevádzkových postupov a reportig pre zákazníka používame program DOMUS.


    Pre získanie aktuálneho stavu a riadenie operatívnych zásahov sme zriadili 24 hodinový dispečing.

    Aké výhody získa zákazník

  •     pravidelnú preventívnu kontrolu technických zariadení
  •     štandard v údržbe, ktorý je súčasťou image nehnuteľnosti
  •     spoľahlivosť pri riadení údržby nehnuteľnosti
  •     jedného partnera pre všetky technické zariadenia
  •     stále mesačné platby umožňujúce optimálne plánovanie v budúcom období
  •     zníženie nákladov na prevádzku nehnuteľností vykonávanú vlastnými pracovníkmi
  •     bezpečnú a ekonomickú prevádzku






  • DISPEČING - nástup na opravy porúch do 24 hodín.

    tel.: +421 908 678 133
    e-mail: dispecing@mpmspravcovska.sk


    Sídlo spoločnosti:
    MPM SPRÁVCOVSKÁ SPOLOČNOSŤ, s.r.o.
    Bratislavská 612/18
    010 01 Žilina